piątek, 31 lipca 2015

LBA#3

Dziękuje ci Elena Herondale za nominację do LBA

PYTANIA OD ELENY

1. Gdzie chciałabyś mieszkać? 
  • Najchętniej to ja bym zamieszkała w Japonii ^^
2. Co lubisz robić?
  • Trochę rzeczy lubię robić na przykład czytać, pisać, (spać xD), słuchać muzyki i jeszcze kilka innych fajnych rzeczy 
3. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje?
  • No oczywiście do Japonii xD
4. Ulubiona potrawa.
  • Nie wiem jaka ale chyba naleśniki 
5. Ulubiony blog (nie swój).

6.  Ulubiona książka z dzieciństwa.
  • Lassie wróć i Mały książę 
7. Ulubiona lektura.
  • Jeśli chodzi ci o szkolną lekturę to Krew elfów  (wiedzmin) ( uwielbiam moją szkołę xD )
    A jeśli chodzi ci o taką jaką ja sama wybrałam to Dary Anioła i Diabelskie Maszyny
8. Co wziełabyś na bez ludną wyspe?
  • No oczywiście książkę koc i coś do rozpalenia ogniska xD
9. Co kupiłabyś za milion złotych.
  • Książki xD  nie no żartuje na pewno bym se książkę kupiła, ale oprócz tego  nie wiem co jeszcze, pewnie bym pomogła jeszcze tym którzy tego potrzebują 
10. Twoje najfajniejsze wspomnienie.
  • Nie mam fajnych wspomnień  (jestem pesymistą :c ) który ma sklerozę xD
11. Czy planujesz założyć nowy blog po skończeniu bieżącego?
  • Na pewno, jeszcze nie wiem o jakiej tematyce ale jak na razie mam dwa na głowie  ( ten i jeszcze jeden o 5 SOS ale jak na razie na tamtego nie zapraszam bo rozdział  się dopiero pisze, a jak już mówiłam moja wena gdzie sobie poszła )
12. O czym najchętniej piszesz opowiadania?
  • O wszystkim i jednocześnie o niczym. Mam taki jeden dylemat. Mam jeszcze jednego bloga na którego nie wchodzę bo nie wiem co mam dalej tam pisać. Powstał tylko prolog i nie wiem co ma być dalej, jak ktoś chce przeczytać ten prolog to proszę bardzo (Story of my life)
PYTANIA ODE MNIE 
  1. Czym się interesujesz?
  2. Ulubiona pora roku?
  3. Ulubione danie? 
  4. Czy twoja rodzina wie, że piszesz?
  5. Twój najdziwniejszy sen?
  6. Ile masz lat?
  7. Twoja pierwsza przeczytana książka?
NOMINOWANI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz