czwartek, 2 lipca 2015

LBA :3

Dwa rozdziały i już LBA  za to mam was ochotę udusić Martyna i Kuba XD ( jestem szczęśliwa ale i tak chce was udusić [ja was też XD ])

PYTANIA OD MARTYNY

1, Skąd pomysł na założenie bloga o tej tematyce ?
  • To można powiedzieć było takie spontaniczne posunięcie. Czytałam kilka innych blogów o DA i tak jakoś wyszło, przed snem powstał pierwszy rozdział (nie cały) i urywki przyszłych rozdziałów  
2. Jak często chcecie wrzucać rozdziały ?
  • Nie wiem jak często będę je wstawiać, jak tylko moja wena będzie współpracować ;) to rozdziały będą się pojawiać
3. Co najbardziej lubicie robić ?
  • Hehehe lubię dużo rzeczy jedną z nich jest czytanie książek i blogów 
4. Ile czasu zajmuje wam napisanie rozdziału ?
  • Oooo to zależy czy moja wena chce współpracować czy nie XD
5. Czy macie już swojego/ją parabatai ?
  • Nie :(
6. Wasz ulubiony ,,czarny charakter " książkowy ? 
  • Oczywiście Sebastian Morgenstern ( zawsze chciałam żeby to on wygrał XD )


PYTANIA OD KUBY
1. Dlaczego akurat blog o właśnie takiej tematyce ?
  • Napisałam już w pytaniu od Martyny odpowiedź na to pytanie  
2. Ulubione zajęcie ?
  • Nie wiem lubię czytać, pisać, rysować i jeszcze kilka kila rzeczy ;)
3. Ile czasu spędzacie na pisaniu rozdziałów ?
  • Już mówiłam, tyle ile mi na to wena pozwoli ;)
4. Skąd pomysł na założenie bloga ?
  • Na to pytanie też już odpowiadałam (ale strasznie twoje pytania się powtarzają XD )
5. Ulubiona postać fikcyjna.
  • Z książki to Sebastian Morgenstern
    Z mangi to Sebastian Michaelis
    Z anime to Nausicaa z doliny wiatru
6. Wolicie pisać bloga w domu, czy poza nim ? I czy bardziej na komputerze, czy urządzeniu mobilnym ?

  • Różnie czasami w domu a czasami w szkole chociaż w szkole więcej z tego wychodzi
    w szczególności na matmie XD i na telefonie chociaż na kompie więcej wiem le napisałam 
     


JA NOMINUJE
  1. Diabelskie Maszyny - Kochać znaczy wybaczać
  2. "Bo kochać to niszczyć..."
  3. World of Shadows
  4. Miasto Nieśmiertelnych.
  5. Potępiona
  6. Cases don't exist
  7. angel world

Pytania :D
  1. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
  2. Dlaczego akurat taka tematyka, a nie inna?
  3. Twoja ulubiona książka
  4. Ulubiony bohater fikcyjny
  5. Czy masz jakąś ulubioną bajkę 
  6. Jaki rodzaj książki najbardziej lubisz 
  7. Masz jakieś zwierzątko, jeśli tak to jakie
  8. Do jakiej postaci książkowej jesteś najbardziej podobna z charakteru?
  9. Kim chcesz zostać w przyszłości
  10. Co lubisz robić najbardziej ?
  11. Ile jeszcze (tak orientacyjnie) chcesz prowadzić tego bloga



2 komentarze:

  1. Nigdy o czymś takim nie słyszałam, ale skoro już mnie nominowałaś to odpowiem.

    1. Pomyślałam, że świat, który stworzyłam w opowiadaniu może spodobać się innym. Zresztą tak jak chyba większość osób, byłam ciekawa opinii.

    2.Świat fantasy zawsze w jakiś sposób mnie fascynował. Opowiadania o realnym życiu często bywają dla mnie nudne, poza tym nie wiedziałabym co mogłoby się dziać, co przyciągnęłoby innych.

    3. "W pół drogi do grobu"

    4. Magnus Bane

    5. Yyyy.. Ciężko wybrać, ale chyba Epoka Lodowcowa, chociaż stare produkcje Disney'a też są ciekawe.

    6. Urban fantasy

    7. Trochę tego jest, ale powiedzmy, że kończy się na psie, koniu i śwince morskiej.

    8. Alec Lightwood.

    9. Nie mam żadnych aspiracji, jeśli chodzi o pracę.

    10. Penetrować internet, czytać, rysować.

    11. Aż akcja się zakończy, a ponieważ w mojej głowie jeszcze wiele się dzieje, więc zapewne będzie się to trochę przeciągać. Zwłaszcza, że ostatnio słabo mam czas by cokolwiek wyskrobać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję cię do LBA! Więcej informacji: http://magiaprzeznaczenia.blogspot.com/2015/07/lba.html
    Ps. Kiedy dodacie next'a?

    OdpowiedzUsuń