wtorek, 7 lipca 2015

LBA#2

Nie wierze, znowu LBA
Chciała bym podziękować Mania Maja za nominacje

PYTANIA 
- Co lubisz robić najbardziej?
  • Czytać i śpiewać :)
- Książka, czy film?
  • Oczywiście książka
- Jaką książkę teraz czytasz/ostatnio czytałaś?
  • Dużo tego było, ale aktualnie czytam "stulatek który wyskoczył przez okno i zniknął"
- Dlaczego założyłaś bloga?
  • Bo mam problemy w życiu i trzeba sobie jakoś pomagać :(
- Ulubiona postać książkowa?
  • Magnus Bane i Sebastian Morgenstern
- Ulubiony film?
  • W tym momencie nie wiem, dawno nie oglądałam filmu ale bardzo mi się podobała Niezgodna i Zbuntowana 
NOMINOWANI


PYTANIA ODE MNIE :)
  1. Twój ulubiony film
  2. Twoja ulubiona książka 
  3. Do jakiej postaci książkowej jesteś najbardziej podobna z charakteru
  4. Film czy książka
  5. Twoja ulubiona postać z DA i DM 
  6. Co ciebie zmotywowało do stworzenia bloga
  7. Ulubiona piosenka
  8. Co lubisz robić w wolnym czasie
  9. Ulubiony kolor

Bardzo przepraszam, że nie ma rozdziału wena nie chcę współpracować  i nie chcę żebym skończyła rozdział. Mam nadzieje, że poczekacie jeszcze chwilę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz